I wish I was special

I don't care if it hurts, I want to have control. I want a perfect body, I want a perfect soul. I want you to notice, when I'm not around. You're so f*cking special, I wish I was special.

Saturday, July 22, 2006

Fallait que je la montre LOL

J'suis crampée ! Elle est tellement drôle ma toute petite avec sa face toute surprise de vivre LOL. Awwww ce que je l'adore cette petite bibitte là ( bibitte est dit affectueusement bien sûr ;) ) On dirait presque c'est pas un bébé avec une maladie génétique ( bipolaire-que-je-suis sors de ce corps ! )

3 Comments:

Blogger Marie-Lune said...

Oh!! Elle est si mignonne ta Mini xx

9:44 PM  
Blogger Phalinia said...

@marie-lune : Merci :D

7:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

1:18 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home